piątek, 7 sierpnia 2015

Dzień 3- Jednak trochę misz masz

Nie nawiedziła mnie żadna światła myśl co do tematyki dzisiejszych zdjęć więc poszłam trochę na spontan.

Zdjęcie nr 1- no cóż, wspomniany wczoraj amulet Arweny z LOTR. Jakoś nie mogłam się oprzeć więc zrobiłam zdjęcie na tle grafiki wiszącej w biurze. Sama w sobie zbyt piękna nie jest ale razem stanowią ciekawą całość.


Zdjęcie nr 2 powstało w częstym jak nie mam u pracowników biurowych stanie spadku formy. Mam nadzieję, że błędów nie zrobiłam bo była by wiocha :D.


Zdjęcie nr 3 chyba komentarza nie wymaga. Ot czerwone korale jarzębiny :P.


No i już poza podium próba tatuażu na female cosplay Deana Winchestera z serialu Supernatural na jutrzejszy konwent NiuCon, z którego zdjęć można się spodziewać w dniu jutrzejszym. Łatwo nie było to namalować, ale efekt chyba niezły. Bardziej religijnych z góry przepraszam- w serialu nie jest to symbol satanizmu a jedynie ochrona przed opętaniem przez demony.

Jednak jakiś punkt wspólny się znalazł w przypadku dwóch zdjęć- bazgranina po skórze :P.

I to by było na tyle ;).

2 komentarze:

  1. Super jest to zdjęcie jarzębiny! Światło tam jest genialne. Co do "buki" to mi nie o to chodziło, z dzieciństwa pamiętam taką mega lipę która rosła u ciotki, ale to dobrze, że każdy ma swoje skojarzenia patrząc na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyszło w sumie takie przez przypadek, liczyłam prawdę powiedziawszy na błękit nieba przebijający przez liście ale może to i dobrze, że nie wyszło tak jak chciałam na początku.

      Usuń